- VERHALEN UIT ONS ZIEKENHUIS
- dVERHALEN DIE RAKEN
-
uZIJ ZORGEN VOOR HET VERSCHIL
- HET VERHAAL VAN CARIN BERGHS EN FLOOR VAN HAGEN
- HET VERHAAL VAN SANDRA
- HET VERHAAL VAN COR ZWAAN EN JOS SUYLEN
- HET VERHAAL VAN BEN EN MARIJ
- HET VERHAAL VAN JODY
- HET VERHAAL VAN MIRJAM LUIJTEN
- HET VERHAAL VAN MARC
- HET VERHAAL VAN SANDRA VAN BRAAK
- HET VERHAAL VAN YVONNE WOLTERS
- HET VERHAAL VAN VIVIAN EN KATINKA
VANDAAG EN MORGEN, OM HUN MANIEREN
Alle dagen van het jaar staan onze medewerkers in het middelpunt. Hun liefde voor het vak en voor de mensen maakt dat onze patiënten en hun naasten de best mogelijke ervaring hebben in het Laurentius.
Want naast alle medische handelingen, consulten, ingrepen, adviezen en zo veel meer, gaat het juist ook om die kleine menselijke gebaren. Een hand vast houden, een praatje aan het bed of een schouderklopje aan een collega. Het zijn juist vaak kleine maar waardevolle acties die weinig moeite of tijd vergen tijdens de dagelijkse zorgverlening, maar een grote impact hebben op patiënten, familieleden en/of zorgverleners. Ze creëren hiermee dus een grote waarde voor een patiënt. Zo maken onze medewerkers dagelijks het verschil, dag in, dag uit.
Binnen ons ziekenhuis zijn we op zoek gegaan naar dit soort mooie en bijzondere 'gebaren' en we hebben er meer dan genoeg gevonden! Zo vertelden medewerkers over waarom ze moeite doen voor zulke gebaren en patiënten over wat deze stapjes extra voor hen betekenen. Hieronder leest u meer over deze mooie en bijzondere gebaren.
Hoe maken onze medewerkers het verschil
Wat zijn nu betere manieren om te laten zien hoe belangrijk onze medewerkers zijn dan door verhalen te delen uit de praktijk? Hieronder leest u op welke manieren onze medewerkers het verschil hebben gemaakt voor elkaar of voor patiënten.
Mirjam Luijten, Medewerker catering: “Geweldig toch als je met dat kleine beetje extra zoveel positieve impact kan maken op iemands leven?” Lees hier meer over het verhaal van Mirjam. |
Carin Berghs, Gastvrijheidsfunctionaris: "Ook al hebben we het gevoel dat er geen tijd voor is, toch kosten zulke stapjes extra nooit tijd.” Lees hier meer over het verhaal van Carin en Floor. |
Yvonne Wolters: "Het is hartverwarmend dat ik iemand heb kunnen helpen met een hele kleine moeite.” Lees hier meer over het verhaal van Yvonne. |
Ben Hendrix: "Dat we op deze manier toch ons 60 jarig huwelijk konden vieren heeft daar zeker bij geholpen. Echt fantastisch!” Lees hier meer over het verhaal van Ben en Marij. |
Sandra Hermanns: "Ik begrijp dat het voor hun gewoon hun werk is, maar voor ons was het zóveel meer." Lees hier meer over het verhaal van Sandra. |
Jos Suylen: "Ook wij kunnen veel betekenen voor het welzijn van mensen, gewoon door te luisteren.” |
Jody Mijts: "Ik waardeer het ontzettend dat |
Katinka Hansen: "Ik móest hier iets mee doen. |
Waardering voor onze medewerkers