ARCHIEF
Laurentius opent servicebureau voor patiënten en bezoekers
Gistermiddag is op feestelijke wijze het servicebureau geopend door voorzitter Raad van Bestuur Luc van den Akker. Het servicebureau is een centraal informatiepunt waar iedereen die met het Laurentius ziekenhuis te maken heeft terecht kan: patiënten, hun familie en naasten en bezoekers.
“Als ziekenhuis willen wij dichtbij de patiënt staan. Dit servicebureau is daar een mooi voorbeeld van. Vooral in deze tijd, waarin digitalisering alleen maar toeneemt in de zorg, is het goed dat wij onze patiënten hierin ondersteuning bieden. Een mooi initiatief en ik wens de medewerkers van het servicebureau veel succes”, aldus Luc van den Akker.
Ook een afvaardiging van de Cliëntenraad was aanwezig bij de opening. Hans Schuurman, voorzitter Cliëntenraad: “We zijn blij dat het Laurentius Ziekenhuis de serviceverlening en klantgerichtheid naar haar patiënten toe serieus neemt. We juichen dan ook de komst van het servicebureau erg toe.”
Het servicebureau informeert, ondersteunt en faciliteert
Patiënten en bezoekers kunnen onder andere terecht voor het wijzigen of aanvullen van persoons- en verzekeringsgegevens. Daarnaast verlenen medewerkers uitleg en ondersteuning bij het patiëntenportaal Mijn.LZR. Ook wordt er informatie verstrekt over het aanvragen van een DigiD met sms-controle om toegang te krijgen tot Mijn.LZR.
Het servicebureau bevindt zich nabij de centrale entreehal (routenummer 0.51) en is geopend van maandag tot en met vrijdag van 07.30 tot 17.00 uur.
Meer informatie vindt u hier.